Θ’ βδομάδα εξ αποστάσεως διδασκαλία: Ο Πήτερ Παν στη Χώρα του Ποτέ!: Αλεπούδες


Εβδομαδιαίος προγραμματισμός για τη βδομάδα 18.5.2020- 22.5.2020
Ηλικιακή ομάδα 4 –6 χρόνων: Αλεπούδες
Θεματική ενότητα: Ο Πήτερ Παν στη Χώρα του Ποτέ! (Όλα τα παιδιά , εκτός από ένα, μεγαλώνουν!)

Το 1907, έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του στη ζωή της πρωτεύουσας (Λευκωσία), ο κινηματογράφος. Το θέμα της βωβής ταινίας ήταν εκπαιδευτικού χαρακτήρα με εικόνες και αποσπάσματα από τους Ολυμπιακούς αγώνες!

Παρακολούθηση ταινίας: Πήτερ Παν 

Επανάληψη διδασκαλίας μαθηματικής έννοιας: Ο αριθμός 5
Γεωγραφικό περιεχόμενο:
  • Ενημερωθεί πότε αναπτύχθηκε ο κινηματογράφος στην Κύπρο και για την πρώτη βωβή ταινία με θέμα τους Ολυμπιακούς αγώνες 
  • Παρατηρήσει σχετικό φωτογραφικό υλικό παλιών κινηματογράφων στην Λευκωσία και Λεμεσό  
https://www.mixanitouxronou.com.cy/stiles/cine-stories/o-kosmos-estivazeto-mechri-asfixias-i-proti-kinimatografi-sti-lefkosia-ke-i-sillipsi-ton-ipallilon-apo-tous-anglous/ 

Ασκήσεις λεξιλογίου και γραμματικής- γλώσσα:
  • Ενημερωθεί ότι οι κινηματογράφοι πέραν του ψυχαγωγικού σκοπού είχαν και άμεση σχέση με την τέχνη
  • Αναρωτηθεί τι έγιναν οι κινηματογράφοι αυτοί και γιατί έκλεισαν (οικιακή τηλεόραση, βίντεο)


Εικαστικές τέχνες/ αναδυόμενη γραφή:    
  • Δημιουργήσει μια αυτοσχέδια κινηματογραφική μηχανή με διάφορα μέσα και υλικά (πιο κάτω θα υπάρχει πανομιότυπη κατασκευή)
  • Αντιγράψει τις λέξεις: σκηνοθέτης, ταινία, σινεμά, εισιτήριο κ.λπ.


Φυσικές επιστήμες:
  • Συμμετάσχει σε διάφορα πειράματα σχετικά με τον ήχο


  • Απαντήσει βάση των πιο πάνω βίντεο:  ¨Αν βλέπουμε αυτό που ακούμε ή ακούμε αυτό που βλέπουμε;¨

Παιχνίδια  νοητικής ενδυνάμωσης:
  • Ονομάσει και παράξει ήχους που ταιριάζουν με τους ήρωες, μέρη της ιστορίας του Πήτερ Παν (ήχος λίμνης κροκόδειλου, ήχοι δέντρων από τη χώρα του Ποτέ κ.λπ.)


Ασκήσεις λεξιλογίου και γραμματικής- γλώσσα:
  • Επαναλάβει τους διαλόγους των ηρώων της ιστορίας της Χώρας του Ποτέ (από την πιο πάνω ταινία)
  • Ονομάσει ποια από τα παραπάνω κομμάτια πιστεύει ότι ανήκουν στην ιστορία και ποια θα μπορούσαν να γίνουν ένα παιδικό θεατρικό έργο
  • Ακούσει τι σημαίνει: ¨ διασκευή έργου¨
  • Παρακολουθήσει θεατρικά σχολείων σχετικά με το έργο μας
https://www.youtube.com/watch?v=_txdTPc6T3s&t=1462s 
  • Δημιουργήσει μια σκάλα σταυρόλεξο με τα ονόματα χαρακτήρων του έργου


Μουσική αγωγή:
  • Αντιστοιχήσει τραγούδια με τους πρωταγωνιστές τους (π.χ. το τραγούδι των πειρατών- πειρατές, Το τραγούδι του γάντζου – Κάπτεν Χουκ)

  • Δημιουργήσει με μια ρίγα και μολύβι, πέντε οριζόντιες γραμμές σαν πεντάγραμμο
  • Ζωγραφίσει πάνω στο πεντάγραμμο τους πρωταγωνιστές μας



 *Οι μαθηματικές έννοιες διδάσκονται κάθε εβδομάδα με τις θεματικές ενότητες     

Προτεινόμενες χειροτεχνίες:














*Οι πιο πάνω δραστηριότητες είναι ενδεικτικό δείγμα του εβδομαδιαίου μας προγράμματος. Έχουν διαμορφωθεί με σκοπό να μπορούν να πραγματοποιηθούν στο σπίτι με απλά και εύκολα υλικά.
Υπεύθυνη νηπιαγωγός: Λουϊζα Αλεξάνδρου 

Nηπιαγωγείο The Hills
Αγλαντζία - Λευκωσία
http://www.thehills.com.cy/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου