Εβδομαδιαίος προγραμματισμός για τη βδομάδα 18.5.2020- 22.5.2020
Ηλικιακή ομάδα 4 –6 χρόνων: Αλεπούδες
Θεματική ενότητα: Ο Πήτερ Παν στη Χώρα του Ποτέ! (Όλα τα παιδιά , εκτός από ένα, μεγαλώνουν!)
Το 1907, έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του στη ζωή της πρωτεύουσας (Λευκωσία), ο κινηματογράφος. Το θέμα της βωβής ταινίας ήταν εκπαιδευτικού χαρακτήρα με εικόνες και αποσπάσματα από τους Ολυμπιακούς αγώνες!
Παρακολούθηση ταινίας: Πήτερ Παν
Επανάληψη διδασκαλίας μαθηματικής έννοιας: Ο αριθμός 5
Γεωγραφικό περιεχόμενο:
- Ενημερωθεί πότε αναπτύχθηκε ο κινηματογράφος στην Κύπρο και για την πρώτη βωβή ταινία με θέμα τους Ολυμπιακούς αγώνες
- Παρατηρήσει σχετικό φωτογραφικό υλικό παλιών κινηματογράφων στην Λευκωσία και Λεμεσό
Ασκήσεις λεξιλογίου και γραμματικής- γλώσσα:
- Ενημερωθεί ότι οι κινηματογράφοι πέραν του ψυχαγωγικού σκοπού είχαν και άμεση σχέση με την τέχνη
- Αναρωτηθεί τι έγιναν οι κινηματογράφοι αυτοί και γιατί έκλεισαν (οικιακή τηλεόραση, βίντεο)
Εικαστικές τέχνες/ αναδυόμενη γραφή:
- Δημιουργήσει μια αυτοσχέδια κινηματογραφική μηχανή με διάφορα μέσα και υλικά (πιο κάτω θα υπάρχει πανομιότυπη κατασκευή)
- Αντιγράψει τις λέξεις: σκηνοθέτης, ταινία, σινεμά, εισιτήριο κ.λπ.
Φυσικές επιστήμες:
- Συμμετάσχει σε διάφορα πειράματα σχετικά με τον ήχο
- Απαντήσει βάση των πιο πάνω βίντεο: ¨Αν βλέπουμε αυτό που ακούμε ή ακούμε αυτό που βλέπουμε;¨
Παιχνίδια νοητικής ενδυνάμωσης:
- Ονομάσει και παράξει ήχους που ταιριάζουν με τους ήρωες, μέρη της ιστορίας του Πήτερ Παν (ήχος λίμνης κροκόδειλου, ήχοι δέντρων από τη χώρα του Ποτέ κ.λπ.)
Ασκήσεις λεξιλογίου και γραμματικής- γλώσσα:
- Επαναλάβει τους διαλόγους των ηρώων της ιστορίας της Χώρας του Ποτέ (από την πιο πάνω ταινία)
- Ονομάσει ποια από τα παραπάνω κομμάτια πιστεύει ότι ανήκουν στην ιστορία και ποια θα μπορούσαν να γίνουν ένα παιδικό θεατρικό έργο
- Ακούσει τι σημαίνει: ¨ διασκευή έργου¨
- Παρακολουθήσει θεατρικά σχολείων σχετικά με το έργο μας
- Δημιουργήσει μια σκάλα σταυρόλεξο με τα ονόματα χαρακτήρων του έργου
Μουσική αγωγή:
- Αντιστοιχήσει τραγούδια με τους πρωταγωνιστές τους (π.χ. το τραγούδι των πειρατών- πειρατές, Το τραγούδι του γάντζου – Κάπτεν Χουκ)
- Δημιουργήσει με μια ρίγα και μολύβι, πέντε οριζόντιες γραμμές σαν πεντάγραμμο
- Ζωγραφίσει πάνω στο πεντάγραμμο τους πρωταγωνιστές μας
*Οι μαθηματικές έννοιες διδάσκονται κάθε εβδομάδα με τις θεματικές ενότητες
Προτεινόμενες χειροτεχνίες:
*Οι πιο πάνω δραστηριότητες είναι ενδεικτικό δείγμα του εβδομαδιαίου μας προγράμματος. Έχουν διαμορφωθεί με σκοπό να μπορούν να πραγματοποιηθούν στο σπίτι με απλά και εύκολα υλικά.
Υπεύθυνη νηπιαγωγός: Λουϊζα Αλεξάνδρου
Αγλαντζία - Λευκωσία
http://www.thehills.com.cy/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου