Εβδομαδιαίος προγραμματισμός για τη βδομάδα 13.4.2020-17.4.2020
Ηλικιακή ομάδα: 4-6 Αλεπούδες
Θεματική ενότητα : Πάσχα
Θέματα Συζήτησης:
Πάσχα, Πασχαλιά ή Λαμπρή γιορτάζεται το τέλος της πεντηκοστής μέρας νηστειών, μετά την πένθιμη μεγάλη εβδομάδα από τον χριστιανικό κόσμο.
Γλώσσα - Λογοτεχνία / Παραμύθι:
Επεξεργασία παραμυθιού: Το αβγό που μισούσε το κόκκινο χρώμα (εκδ. Διάπλασης)
Ασκήσεις λεξιλογίου:
- Παρακολουθήσει μια σειρά γεγονότων σχετικά με τα έθιμα του Πάσχα
- Ακροαστεί βυζαντινούς ύμνους
- Δημιουργήσει ένα παραλληλόγραμο διάγραμμα εβδομαδιαίο σε ένα χαρτόνι Α2 (σε κάθε στήλη χωρισμένη η κάθε μέρα της αγίας εβδομάδας π.χ. Μ. Δευτέρα κ.λπ.)
- Καταγράφει με σχέδια καθημερινά τι κάνει το ίδιο μαζί με την οικογένεια του
Ασκήσεις αναδυόμενης γραφής:
- Αναφέρει λέξεις σχετικές με το Πάσχα
- Αντιγράψει πασχαλινές ευχές και λέξεις σε χαρτιά πάζλ (κομμάτια που σχηματίζουν όλα μαζί ένα τεράστιο αβγό)
Φυσικές επιστήμες:
- Πειραματιστεί με αβγά, παρατηρώντας το εξωτερικό αλλά και εσωτερικό τους
- Τοποθετήσει ένα βραστό αβγό και ένα ωμό μέσα σε διάφανα δοχεία με διαφορετικά υγρά (γάλα, σόδα, νερό κ.λπ.)
- Ζωγραφίσει τις παρατηρήσεις του τι έπαθε το ωμό και τι το βραστό αβγό
Εικαστικές τέχνες:
- Τοποθετήσει μέσα σ’ ένα φίλτρο καφέ , χαρτάκια γκοφρέ και ένα βρασμένο αβγό στη βάση του φίλτρου (από πάνω και γύρω από το αβγό τα χαρτάκια γκοφρέ)
- Κλείσει το φίλτρο καφέ και να το στρίψει καλά στην κορυφή
- Βρέξει το αβγό και αφού το αφήσει να στεγνώσει καλά να
- Ανοίξει το φίλτρο και βγάλει το χρωματιστό αβγό
Μαθηματικά:
- Τοποθετήσει σε αβγοθήκες χάρτινες ή πλαστικές χάρτινα αβγά ανάλογα με τον αριθμό που θα του δείχνει το ζάρι (μπορεί να γράφει και τον αριθμό του ζαριού κάθε φορά που δείχνει ένα διαφορετικό το ζάρι)
Προτεινόμενες Χειροτεχνίες:
*Οι πιο πάνω δραστηριότητες είναι ενδεικτικό δείγμα του εβδομαδιαίου μας προγράμματος. Έχουν διαμορφωθει με σκοπό να μπορούν να πραγματοποιηθούν στο σπίτι με απλά και εύκολα υλικά.
Υπεύθυνη νηπιαγωγός: Λουϊζα Αλεξάνδρου
Nηπιαγωγείο The Hills
Αγλαντζία - Λευκωσία
http://www.thehills.com.cy/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου