Ε’ βδομάδα εξ αποστάσεως διδασκαλία: Ο Πήτερ παν στην χώρα του ποτέ!: Αλεπούδες



Εβδομαδιαίος προγραμματισμός για τη βδομάδα 27.4.2020- 1.5.2020 
Ηλιακή ομάδα 4-6 χρονών: Αλεπούδες 
Θεματική ενότητα: Πήτερ Πάν στη Χώρα του Ποτέ! "Σκεφτείτε μόνο τις πιο ευτυχισμένες σκέψεις και θα πετάξετε!"


Ο Τζέημς Μπάρι συγγραφέας, μας μεταφέρει στη μαγική χώρα , τη Χώρα του Ποτέ με οδηγό τον Πήτερ Παν, σύμβολο ανεμελιάς και  χαράς.  Μαζί του θα παρασύρει τα τρία παιδιά της οικογένειας Ντάρλινγκ. 

Επεξεργασία παραμυθιού: 
  • Πήτερ Παν (εκδ. Παπαδόπουλος)
  • Μαθηματική έννοια: Ο αριθμός 2*

Γεωγραφικό περιεχόμενο:
  • Εντοπίσει την Σκωτία, χώρα μέρος του Ηνωμένου Βασιλείου στην υδρόγειο σφαίρα
  • Ψάξει πληροφορίες από το διαδίκτυο για τη γλώσσα, σημαία, κλίμα, έθιμα της Σκωτίας https://www.youtube.com/watch?v=kkEoVlUMNWU , https://www.youtube.com/watch?v=wd0Vzk6OBQk&t=280s 
  • Περιγράψει μια σκωτσέζικη παραδοσιακή στολή
  • Γνωρίσει τον σκωτσέζο συγγραφέα του βιβλίου Πήτερ Πάν, Τζέημς Μπάρτον https://www.youtube.com/watch?v=fAl07PfTr9s  (να ψάξει και το ίδιο για φωτογραφικό υλικό για όλα τα προαναφερόμενα)


Πειραματικά παιχνίδια/παιχνίδια γραφής:
  • Παρατηρήσει και μελετήσει την εικόνα αλλά και τον ήχο του σκωτσέζικου οργάνου γκάιντα από το διαδύκτιο
  • Ζωγραφίσει γκάιντα στο χαρτί
  • Αντιγράψει τις λέξεις ¨ πνευστό, γκάιντα, μουσική¨
  • Δημιουργήσει διάλογο για το τι σημαίνει πνευστό (όργανα μουσικά που χρειάζεται να τα φυσήξουμε για να βγάλουν ήχο)
  • Φυσήξει μέσα σε κυλινδρικά αντικείμενα χρησιμοποιώντας υλικά όπως : καλαμάκια, εσωτερικά ρολών
  • Σχολιάσει τον ήχο που δημιουργείται 
  • Κατασκευάσει ένα σκωτσέζικο μουσικό όργανο  (ακολουθεί εικόνα) 


Ασκήσεις λεξιλογίου και γλώσσας:
  • Διαβάσει το παραμύθι του Πήτερ Παν
  • Περιγράψει τι έγινε στην αρχή, μέση και τέλος του παραμυθιού
  • Δημιουργήσει έναν πίνακα με όλους τους ήρωες της ιστορίας (ζωγραφίσει έναν- έναν τους ήρωες, αντιγράψει ονόματα κάθε ήρωα)
  • Κτυπήσει ρυθμικά τις λέξεις: ¨συγγραφέας, παραμύθι, έργο, χώρα του Ποτέ, πρωταγωνιστής κ.λπ.¨
  • Φυσήξει ρυθμικά με την γκάιντα που έφτιαξε τα ονόματα των πρωταγωνιστών
  • Παρατηρήσει χάρτες διαφόρων χωρών αλλά και της χώρας του Ποτέ από το διαδίκτυο ή και φυλλάδια που σας δοθούν παρακάτω
  • Ονομάσει τι του αρέσει στους χάρτες χωρών και τι στον μαγικό χάρτη της χώρας του Ποτέ
  • Δημιουργήσει σε χαρτί τον δικό του χάρτη, ονομάζοντας λεπτομέρειες π.χ. ένα σημείο θησαυρού κ.λπ.

Παιχνίδια μνήμης/αφής:
  • Τοποθετήσει μπροστά του διάφορα παραμύθια που έχει στη συλλογή του και αφού τα παρατηρήσει για μερικά δευτερόλεπτα να 
  • Κλείσει τα μάτια με μια πετσέτα και 
  • Αγγίζοντας ένα- ένα τα παραμύθια να τα ονομάζει 


*οι μαθηματικές έννοιες διδάσκονται κάθε εβδομάδα με τις θεματικές ενότητες

Προτεινόμενες Χειροτεχνίες:





































*Οι πιο πάνω δραστηριότητες είναι ενδεικτικό δείγμα του εβδομαδιαίου μας προγράμματος. Έχουν διαμορφωθεί με σκοπό να μπορούν να πραγματοποιηθούν στο σπίτι με απλά και εύκολα υλικά.

Υπεύθυνη νηπιαγωγός: Λουϊζα Αλεξάνδρου 

Nηπιαγωγείο The Hills
Αγλαντζία - Λευκωσία
http://www.thehills.com.cy/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου